1. JT programme dilancarkan untuk membantu pembeli mendapatkan barangan dengan harga yang jauh lebih rendah. This programe has been created to help customer to get their dream instruments with a lower price.
2. Tempoh setiap program berlangsung adalah selama satu (1) minggu bermula dari hari Ahad dan berakhir pada tengahari hari Sabtu atau sehingga pembeli ke sepuluh (10) yang mane dahulu. The period of each sessions are one (1) week starting from Sunday and ended on Saturday afternoon or until the 10th buyer which ever come first.
3. Tiada pembatalan penyertaan dan bayaran deposit tidak akan dipulangkan sekiranya peserta berkeras untuk membatalkan penyertaan. All participation cannot be cancelled and deposit will not be returned if the the customer want to withdraw their participation.
4. Peserta hendaklah menunggu sehingga tamat tempoh program untuk mengetahui harga akhir belian. Participator have to wait untill each session ended to get the final price.
5. Pembeli hendaklah membayar deposit seperti yang dinyatakan untuk setiap barangan yang dibeli untuk menyertai program ini. Customer need to pay a deposit as per stated for respective item to entitle them to participate in this programe.
6. Pembeli yang ingin menyertai program ini hendaklah mendaftar sebagai ahli blastcustomgroup. Only the registered customer are allowed to participate in this programe.
7. Nama akan disahkan dan akan dipaparkan pada JT board di blog blastcustomshop setelah bayaran dan pendaftaran dibuat. Your name will be displayed on the JT board at blastcustomshop's blog after the payment and registration have been made.
8. Anda kini telah disahkn sbg peserta JT program dan layak menerima keistimewaan-keisimewaan yang kami tawarkan. And now you are confirmed as participator for JT program and entitle for all discount offered.
9. Sila lihat pada JT Board yang kami paparkan di sebelah kiri blog kami. Ini adalah contoh JT board yang kosong (1). Please look at JT board on left side of ouir blog. It is an example of empty JT board (1).
(1) |
(2) |
12. Pembeli ke dua ialah naza yang ingin membeli Neal Moser Arachnid yang berharga RM5000 dan bersetuju untuk menyertai program ini. Boleh dilihat perubahan harga yang berlaku pada peavey dan Neal Moser yang menurun. (3) Second buyer is Naza who want to buy Neal Moser priced RM5000 and agree to join the program. The price for both guitar have been reduce, Pic (3).
(3) |
(4) |
(5) |
(6) |
(7) |
(8) |
(9) |
(10) |
(11) |
15. Setelah tamat tempoh selama satu (1) minggu, segala perubahan harga akan dikira untuk setiap peserta. The final price will be calculated for every respective customer after end of every session.
16. Para peserta dikehendaki membayar lebihan bayaran selepas jumlah bayaran penuh diperolehi dan dimaklumkan secara rasmi. All participator needs to pay the balance once the final price is declare by blastcustomshop admin.
17. Peserta yang telah menjelaskan semua bayaran akan menerima barangan belian tersebut selewat lewatnya 2 minggu dari tarikh tutup sesi tersebut. Participator that already settled the payment will receive the goods within two (2) weeks.
18. Barangan yang tidak dituntut selepas 3 bulan akan dilelong. Goods which are unclaimed within three (3) months will be auctioned.
19. Segala keputusan adalah muktamad. All decisions are final.
"JOM TRADE!!!"
No comments:
Post a Comment
Place your comments here: